Slavhandel med stulna barn

När jag första gången fick höra att Sverige ägnade sig åt slavhandel så var det svårt att förstå, att jag hela mitt liv blivit grundlurad. Jag hade trott att jag bott i ett civilicerat land, som hade rätt att tala med självsäker stämma i världen som världs-samvete. När jag förstått sanningen om Sverige, drabbades jag av en sådan ursinnig vrede, att jag öppet tillstod att detta land borde upplösas, och att landet saknade rätt att fortsätta existera som nation, då de förverkat alla rättigheter att föra ett kulturarv vidare.

Vi har lurats att tro att Sverige är känt som ett land som är ett moraliskt föredöme, medans det i själva verket är så att Sverige är känt för att myndigheterna stjäl barn från familjer i kris. Oftast är krisen framprovocerad av myndigheterna som förevändning för att ta av dem deras barn.

Sverige straffas ständigt i Europadomstolen för de mänskliga rättigheterna, som notorisk brottsling, och de svenska myndigheterna är värst i världen på att begå brott mot barn. De stulna barnen säljs sedan genom fosterbarns industrin, som utgörs av socialförvaltning, PBU, och domstolarna. Det är en mycket lönsam industri, där fosterföräldrarna får betalt med mellan 18 – 30 000 kr per barn. De kan ha upp till 8 barn. Upp till 20 000 stulna barn per år omsätter fosterbarns industrin, lika mycket som en befolkningen i en stad av Piteås storlek. Det värsta är att de barn som stjäls exklusivt är barn som kunde haft ett bra liv med sina föräldrar. De barn som saknar marknadsvärde, drogmissbrukarna och de sinnesjukas barn, gör inte socialförvaltningarna utredningar på. De vill ha friska, intelligenta och välväxta barn. Sverige du sjuka land. Varför föddes jag här ?

Det innebär att det inte är knarkhandeln som är sveriges lönsammaste industri. Är du stolt över att du föddes i Sverige nu?

2 svar to “Slavhandel med stulna barn”

  1. ettsocialtliv Says:

    Hej jag skulle väldigt gärna vilja veta var du får dina siffror på 18- 30.000 kronor ifrån.
    Om man följer koomunförbundets rekommendationer får man max 13-14.000 kronor vad jag vet. där en del är skattefri för omkostnader man har för barnet och den större delen är lön och skattas som vanligt.

    Däremot finns det familjehems organisationer som säkert kan ta 30.000:- i månaden där familjehemmet då får 13.-14.000:- enligt de rekommendationer jag skrev innan.

    Sedan finns det behandlingshem som kan kosta 3.000-4.500:-/dagen. I extrema fall även mer.
    Men som sagt hänvisa gärna till var du hittade siffrorna.

    MVH ettsocialtliv.

  2. Inocent Bystensson Says:

    Dessa uppgifter kommer från ett tvprogram, kommer inte ihåg vad det hette. Har hört det även på nkmr:s fora.Vem är du då som frågar ?

Kommentera

